Live Big Boston Legal
S2, A16: Alan och Denny försvarar en man som anklagas för att ha hjälpt sin fru begå självmord. Paul försöker förbättra sin relation med sin dotter och Shirleys exman dyker upp för att be henne delta i hans kommande bröllop.