Livskris = Hatt?
S4, A44: Ikväll möter Christine och Peter SVT-stjärnorna Anders och Karin. Har Peter problem med att lyssna på kvinnor? Finns det en gemensam nämnare mellan människor som har en livskris och människor som bär hatt?