We Were Liars Lögnens bittra sanning
S1, A6: Gat kan inte längre hålla något hemligt för Cadence utan ger henne sin syn på ön, vilken skiljer sig åt från hennes rosiga nostalgi. De ger sig av till staden på jakt efter svar och Gat berättar om sina minnen av en av Sinclairs familjetraditioner - Tippers citronjakt - och hur hans mors oväntade uppdykande fick honom att tvivla på allt.