Snabbkurs Lojalitetsproven
S1, A6: Sathya får sitt livs mest skrämmande samtal och tvingas sluta ett chockerande avtal för att rädda en älskads liv. Kärlek orsakar ännu fler komplikationer när Vidhi får reda på Anils känslor för henne under en dispyt med Tejal. Shashank lider fortfarande efter Jindals senaste slag när han får reda på sin topplärares svek.