S1, A2: David går med på att köra gruppen för att tjäna pengar och undkomma tristess. I Zaragoza möter han Marchena, en säregen zigenare som inte tål honom, och upptäcker att Maestro, trots att han fortfarande är en stor stjärna, inte längre är nummer ett. När han utan framgång försöker studera deltar han i Maestros ritual för att locka till sig tur.