Löneförhandling, semesterkassa och räkningar
S1, A5: Löneförhandling, semesterkassa och räkningar. Pengar kanske inte är allt, men en ständig källa till bråk. I humorserien Parterapi ser vi Christine Meltzer i tolv olika roller i en terapisoffa där allt handlar om det viktigaste vi har - relationer.