Alla mot alla med Filip och Fredrik Look who's back
S7, A4: Förra säsongens finalister Ebba Kleberg von Sydow och Olof Lundh äntrar tävlingen mot Katia Mosally och Harald Treutiger som nu är varma i kläderna.