Lost Nazi Artifacts
S1, A2: Skattjägaren Darrell Miklos sökande efter försvunna nazistiska ubåtar fyllda med skatter tar en oväntad vändning när ett 98-årigt lokalt ögonvittne ger honom ett tips som förändrar hela hans utredning.