Grey's Anatomy Love/Addiction
S4, A2: ST-läkarna och AT-läkarna tar hand om offren för en enorm explosion i ett höghus; Mama Burke återvänder för att hämta sin sons saker; Lexie försöker ha ett förtroligt samtal med den motvilliga Meredith.