Home Improvement Love's Labor Lost, del 2
S8, A19: Tim väntar på besked om Jills operation. Jill kommer att bli bra, även om hon var tvungen att ta bort äggstockarna helt, inte delvis som man först trodde. Jills mamma kommer på besök för att hjälpa till med dotterns vård och med hennes humörsvängningar.