S1, A3: Teamet är i en enslig del av Montana på jakt efter Lowe, en brutal mördare som är besatt av vargar. Bex och teamet spårar honom i vildmarken samtidigt som de måste handskas med lokalbefolkningen som är ute efter att skipa egen rättvisa.