Gordon Ramsay's 24 Hours to Hell and Back Lowery's Seafood Restaurant
S3, A1: Gordon Ramsay är i Tappahannock, Virginia för att försöka rädda Lowery's Seafood Restaurant. Ägarna är oeniga om vem som är ansvarig och personalen vet inte vem de ska lyssna på.