S5, A3: Varför spela? Tjejerna åker till Atlantic City för att fira Charlottes 36-årsdag. Carrie undrar om hon använder vännerna som en ursäkt för att slippa träffa någon ny, och Miranda njuter av att vara fri från blöjor och spyor.