It's Always Sunny in Philadelphia Mac's Big Break
S6, A4: Efter att ha svara rätt på en frågesportsfråga på radio får Mac chansen att vara med i Philadelphia's "Flyers Game". Samtidigt startar Dennis och Dee sin egna podcast. Frank uppmanar Servitrisen och Rickety Cricket att gästa dem.