It's Always Sunny in Philadelphia Mac's Mom Burns Her House Down
S6, A6: När Mac's mamma bränner ned sitt hus ner, flyttar hon in hos Charlie's mamma och de två bildar en stark vänskap. Frank inser att han behöver någon som kan ta hand om honom när han blir gammal så han försöker att smöra in sig hos Dee.