I rollerna Madison Beer
S13, A38: I detta avsnitt av Ridiculousness hälsar popsensationen Madison Beer på hos Rob, Steelo och Chanel för att uppleva teknikbesatta personer i "Dille på nalle" och se den unika rasen pomeranian i "Mjukisar".