Magnificent Mixtures
S1, A4: Följ med värden Nick Uhas och hans gäster när de slår sina kloka huvuden ihop i vetenskapens namn. I veckans experiment blandar vi ihop lite fyrverkerier gjorda av stanniol, vispar ihop en illaluktande polymer och provar ett måste inom alkemi - att förvandla bly till guld.