S1, A4: När de står inför denna absurda situation, driver Flora och Tina med sina vänner, vilket utlöser ännu ett bråk. Flora kräks, vilket väcker en ny misstanke. Leo, Juan och Enrique beslutar sig för att dricka och ta droger. En sista bekännelse från Flora gör Ana upprörd.