The Night Beyond the Tricornered Window Malediction
S1, A3: Mikado and Hiyakawa go to investigate a pond; their client, the woman who owns the property, has the same dream every night of a corpse floating in the pond; Erika reveals that she is a curse peddler and a necromancer.