Best Ink Man and the Machine
S3, A7: De alternativa konstnärerna lär sig att tatuera i drömlik biomekanisk stil, med hjälp av legenden Guy Aitchison. Tempot trappas upp när tatuerarna måste tävla mot varandra för första gången.