Bones Mannen i björnen
S1, A4: När en människoarm hittas inuti magen på en svartbjörn, reser Brennan och Booth till Washington för att utreda. De söker efter ledtrådar i en liten stad och upptäckter att det rör sig om rituell kannibalism. Efter en symbol pekar på den misstänktes yrke, inser Brennan och Booth att det ibland ligger mer bakom en obduktion än det verkar.