Home Improvement Mark's Big Break
S8, A16: Tim ger Mark i uppdrag att göra en video för att fira att hans hot rod äntligen är färdig. När Tim blir besviken över resultatet filmar Mark en ny version – ett dansnummer med musiken från "Greased Lightning".