Ultimate Spider-Man Mästarnas kamp, del 1
S3, A23: Jordens öde står på spel när Spider-Man, Iron Man och Hulk blir utvalda av Collector för att slåss mot Grandmasters team bestående av Kraven, Molten Man och Wendigo King.