Alla mot alla med Filip och Fredrik Match mot giganterna
S7, A24: Kan Harald Treutiger och Katia Mosally gå vinnande ur sin sista måstematch? De ställs mot giganterna Annika Lantz och Johar Bendjelloul i en match som genomsyras av stolpe ut-tillvaro.