The Defenders Mean Right Hook
S1, A2: När en ny konspiration tar form, följer hjältarna olika ledtrådar. Matt tycker att gamla vanor är svåra att bryta. Misty ser att Jessica tar bevis från platsen för hennes upptäckt. Danny och Colleen stöter på Luke medan de undersöker en verkstad med koppling till The Hand. Den mystiska kvinnan vänder sig till en gammal fiende för svar när hennes planer stoppas av en mystisk kraft. Jessica varnas av advokaten Jeri Hogarth att inte utreda den försvunne mannen , och hamnar i trubbel.