Beverly Hills 90210 Meeting Mr. Pony
S2, A25: Ett inbrott görs på Peach Pit under en studiesession en sen kväll och Brenda blir rånad under pistolhot. Hon vill verka oberörd för vänner och familj, men lider i hemlighet av mardrömmar och återkommande minnesbilder.