Så överlever man att vara singel Melodi
S1, A3: Efter nyheten att Lucia ska vara med i filmen med honom, ordnar Sebastians vänner ett ungkarlsfirande för att uppmuntra honom att börja dejta igen. Sebastian säger ja, under en förutsättning: ALLA MÅSTE GÖRA DET. Med blinddejter, blöjor och en motorcykel, blir kvällen en som Sebastian aldrig kommer att glömma.