S1, A6: Assisterande tränaren Westhead ger Lakers ytterligare problem när han står inför en tragedi av Shakespeare-mått. Earvin blir alltmer uppvaktad av sponsorer och tar hjälp av en nyfunnen ekonomisk rådgivare.