Romulus Memento
S1, A6: Velias soldater går till skogs i jakt på Ruminas anhängare, som väntat på dem med Iemos och Wiros och är redo att strida. Ivrig efter hämnd sätter Spurius eld på skogen. Amulius måste återvända till Alba Longa.