S2, A4: Det som utåt sett verkade vara det perfekta äktenskapet mellan ett kärleksfullt par utvecklas till en märklig trekant när ytterligare en person gör entré. Snart hittas en av dem död och mördaren visar sig vara någon helt otippad.