S1, A1: I det här experimentet med maskiner som blir mer mänskliga och människor som blir mer som maskiner, kopplar Athena ihop sig med en robothand begåvad med ett delikat sinne för känsel och får en förhandstitt på ännu ej släppta konsumentprodukter som lovar att optimera våra hjärnvågor.