Cold Case: The Complete Series Metamorphosis
S7, A14: Teamet utreder dödsfallet från 1971 som rör en tonårig cirkusartist vars fall kanske inte var oavsiktlig. Musik från THE DOORS spelas exklusivt under hela avsnittet.