The Good Doctor Middle Ground
S2, A2: Shaun slår tillbaka mot Melendez för att behandla en allvarligt sjuk sjukhusvaktmästare, och Lim riskerar en rättegång för att åtgärda en tonårsflickas rituella omskärelse. Glassman utövar krävande tillsyn när han väljer en läkare för sin hjärnoperation.