S38, A26: I ett nytt avsnitt av Ridiculousness hälsar Rob, Steelo och Nina Agdal Jersey Shores Mike "The Situation" Sorrentino välkommen för att kolla in 'Fylleslag', bli överraskade av 'Alligator-tittut' och skrika ut sin smärta i 'Höga aj'.