S1, A3: Dong-ju är övertygad om att Ju-yeong är smitaren och söker efter bevis. På Man-siks begäran går Jong-hyeon till åklagaren för att utreda Gyeong-ils fall och Ju-yeong träffar någon i hemlighet.