Monkie Kid Minnesförlust
S3, A5: När en demon attackerar, väcker Tang och Pigsy Monkey King från sin mystiska meditation. Han skrämmer bort demonen, men tror nu att han är sitt yngre jag! När demonen kidnappar Tang är det upp till Pigsy och unga Monkey King att rädda sin vän.