S4, A14: Amy hoppar på en fantastisk karriärssmöjlighet. Jonah och Mateo hjälper Glenn med ett ekonomiskt problem, samtidigt kämpar Garrett och Cheyenne med att tillbringa en hel dag utan mobiltelefoner.