Pretty Little Liars Miss Me X 100
S5, A5: Dagen är äntligen här: Alison är tillbaka på Rosewood High och varken de andra tjejerna eller Alison själv är riktigt redo för det. Fast besluten att visa sig modig hoppas Alison också kunna bidra till att läka skadorna som hon orsakade för flera år sen.