S1, A6: Grannarna går samman för att stötta varandra i svåra tider och Nina har äntligen ett samtal som hon har skjutit upp under en lång tid. Jossan inser också att det finns saker som hon har undvikit i alltför många år och det är äntligen dags för Moa att ta bort skylten.