Fantasy Island MJ Akuda & The 1st, 2nd, and 3rd Wives Club
S2, A13: Sue, Jenna och Brooklyn är första, andra och tredje hustrun till Gavin, en charmig läkare som har gjort sig en förmögenhet. Nu har de ett gemensamt mål: de vill att Gavin ska förstå den smärta han har orsakat dem.