Fixer Upper: Welcome Home Modern Take on Old-world Charm
S1, A3: Chip och Jo hjälper en kund att uppdatera sitt första hem, ett hus från 1950-talet, och ger huset moderna och mysiga europeiska influenser. Men vädret tvingar dem att byta design.