The Good Mothers Mödrar och döttrar
S1, A5: Giuseppinas beslut att samarbeta gör det möjligt för Anna att ge sig på framstående medlemmar av 'Ndrangheta-klanerna. Men hennes taktik stöter på patrull av vissa i media som motarbetar henne. Under tiden tar Maria Concetta saker i egna händer, Giuseppina står inför en ny utmaning i sin familj och Denise får reda på en chockerande hemlighet.