The Gifted Monsters
S2, A15: Lauren kan inte utnyttja sina krafter när det behövs som bäst, vilket tvingar Caitlin att ta saker i egna händer när de förföljs. Reeva avslöjar äntligen sin plan för Inner Circle, och de är mörkare än någon kunnat ana. Jace konfronterar viss ånger över sina handlingar och slits mellan press från Purifiers och sina egna åsikter.