S1, A6: Marcel får tråkiga nyheter om sin pappa, så gänget tar honom till White Knuckle Run, ett motocrossevenemang för fyrhjulingar i närliggande West Newton. Logan och Sam gör en roadtrip för att träffa Marcels mamma. Sheriff Hugo Young tar Ray till hjälp för att hitta några lokala brottslingar. Harris utmanar Zac.