S1, A6: Relationen mellan Sophie och Hanna försämras eftersom de båda är intresserade av Anton. Efter att de grälat kommer Marissa hem till Sophie och påstår sig vara Hannas mor. Hanna känner sig splittrad. Ska hon utsätta Sophie och hennes familj för fara eller ge avkall på sin egen frihet och följa med Marissa? Samtidigt har Erik blivit tillfångatagen och blir brutalt förhörd av Sawyer och hans män.