S1, A6: Hazen Audel ställs inför farorna med den brutala Stillahavskusten. Efter att ha kämpat sig över steniga halvöar och höga sanddyner, trotsar Hazen havets makt i en bärgad båt innan han klättrar upp till toppen av Mount Moreno.