Monster på jobbet Mörkläggningen
S1, A5: När Fritz går på semester utses Duncan till tillfällig arbetsledare. Hans första uppgift är att göra Tylor olycklig. Det tar inte lång tid innan de blir osam och av misstag orsakar ett strömavbrott i hela staden.