Mors dag
S7, A29: På mors dag sörjer Clare sin mamma som gick bort för länge sedan. Steve vet inte vad han ska göra för att få henne på bättre humör. Kelly måste berätta en chockerande hemlighet för Brandon när hon tror att hon kan vara gravid.