S1, A2: Efter den otroliga framgången med Climbkhana är insatserna höga för den första inspelningen i GymkhanaTEN. Det här första segmentet är en kickoff på ett årslångt projekt, så med stora förhoppningar tar Ken, Brian och gänget med sig en Ford Mustang Hoonicorn v2 till Amerikas mest berömd bilstad: Detroit.