S1, A3: Mr Baleu är skolans strängaste lärare. En dag förväxlar Manos deras väskor av misstag. När Like öppnar lärarens väska upptäcker han och Manos en kamera och en mystisk superhjältedräkt. Like listar topp 5 superkrafter han vill ha. Mr Baleus första medverkan och introduktion.